2009年4月29日星期三

很累的一天

才睡两个小时
然后去上课
然后又这忙那
又打羽球
又去康乐夜市
明天我上点照片给大家看
很累
晚安
累垮了

4 条评论:

【✖_CعLiиε_✖】 说...

去夜市没邀我
去夜市没邀我
去夜市没邀我
去夜市没邀我
去夜市没邀我
T^T

没有翅膀的影子 说...

haha,
sorry lor
i have learned the lesson
just like i have ask in class just now,that who want to eat beimian,haha,but u all chiu me
T.T

【✖_CعLiиε_✖】 说...

haha
i din chiu u ooo
i noe u serious wat
haha

没有翅膀的影子 说...

hehe...ya lar yalar,i know u good lar...hehe